Twoje zadania
-
Rozwój modułu Customer Service Management i powiązanych procesów.
-
Projektowanie i implementacja integracji z systemami zewnętrznymi (REST, SOAP).
-
Tworzenie i dostosowywanie komponentów takich jak Business Rules, Client Scripts czy Script Includes.
-
Praca z Flow Designerem i Workflowami w celu modelowania procesów.
-
Rozbudowa interfejsów użytkownika w Service Portal oraz UI Builder.
-
Zarządzanie strukturą danych (tabele, CMDB).
-
Utrzymywanie odpowiednich zabezpieczeń i dostępów (Roles, ACLs).
Wymagania
-
Minimum 5 lat doświadczenia w pracy z ServiceNow.
-
Znajomość i praktyka w obszarze Customer Service Management.
-
Doświadczenie w integracjach opartych o REST/SOAP.
-
Bardzo dobra znajomość JavaScript i ServiceNow API.
-
Umiejętność pracy z CMDB i modelowaniem danych.
-
Swobodne posługiwanie się językiem angielskim w środowisku zawodowym.
Mile widziane
-
Certyfikaty ServiceNow (np. CSA, CAD, CIS-CSM).
-
Doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych (Agile/SAFe).
-
Praktyka w projektach międzynarodowych.
Klient oferuje:
-
Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
-
Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
-
Pakiet benefitów
